Szanowni Użytkownicy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w waszej przeglądarce.

Polityka prywatności
Pliki Cookies

ROZUMIEM

COVID-19

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY W ALKA SUN RESORT W ZWIĄZKU Z WPROWADZENIEM W POLSCE STANU EPIDEMICZNEGO


DRODZY GOŚCIE,

Wasze bezpieczeństwo jest dla nas najwyższą wartością i sprawą priorytetową. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy więc dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny w ALKA Sun Resort, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym ośrodku.
Goście ALKA Sun Resort zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych podczas przemieszczania się po częściach wspólnych ośrodka jak: hol recepcyjny, korytarze, jadalnia, kawiarnia oraz baza SPA i rehabilitacji.
Z windy korzystają max. 2 osoby bądź członkowie jednej rodziny.


RECEPCJA

  • Każdemu Gościowi podczas zameldowania w ośrodku mierzymy temperaturę bezdotykowym termometrem. W przypadku wystąpienia stanu gorączkowego albo widocznych objawów chorobowych mamy prawo odmówić zameldowania danej osoby. Procedura może być powtórzona w dowolnym momencie w trakcie pobytu.
  • Podczas zameldowania wszyscy Goście zachowują odpowiednią odległość między sobą (1,5 m). Prosimy o ustawianie się przed blatem recepcyjnym w miejscach do tego wyznaczonych.
  • Gości i recepcjonistów dzieli przezroczysta płyta plexi i cała procedura przyjęcia odbywa się w sposób bezdotykowy.
  • Dla bezpieczeństwa własnego i Gości ośrodka recepcjoniści wyposażeni są w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące oraz za każdym razem przed rozpoczęciem zmiany mają mierzoną temperaturę.
  • Wszystkie sprzęty znajdujące się w recepcji, tj. telefony, terminale płatnicze i inne są regularnie dezynfekowane.
  • W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący do użytkowania przez Gości i pracowników.
  • Goście w trakcie meldowania wypełniają tzw. kartę lokalizacyjną ze wskazaniem swojego pobytu w przeciągu ostatnich 14 dni.
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych oraz przyjmowania Gości.
  • Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach i proszeni o ich bezwzględne przestrzeganie.

POKOJE OŚRODKA

  • Sprzątanie pokoju przed przyjazdem Gościa odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach. Wszystkie rzeczy znajdujące się w pokoju są dezynfekowane specjalnymi płynami.
  • W trakcie pobytu Gościa pokoje nie są sprzątane a brakujące rzeczy, tj. papier toaletowy, worek na śmieci, herbata i inne pobierane są przez Gości z recepcji bądź innego wskazanego miejsca.
  • W trakcie potrzeby wymiany ręczników Goście powinni do godz. 12:00 wrzucić je do specjalnie przygotowanego kosza na każdym piętrze i poinformować recepcjonistów o doniesieniu nowych ręczników (telefonicznie z pokoju bądź osobiście).

JADALNIA

  • Przed wejściem do jadalni dostępny jest dozownik z płynem dezynfekującym a Goście zobowiązani są do dezynfekcji rąk za każdym wejściem i wyjściem do sali.
  • Goście zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych – ściąganych w trakcie konsumpcji a pracownicy dodatkowo jednorazowych rękawiczek.
  • Pomiędzy stolikami zachowana zostaje bezpieczna odległość i Goście zajmują miejsca wskazane przez pracowników jadalni.
  • Goście podchodzą do bufetu w maseczkach ochronnych w regularnych odstępach 1,5 m i po nałożeniu jedzenia udają się do wyznaczonego dla nich stolika. Maseczki zdejmowane są tylko w trakcie konsumpcji posiłków.
  • Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem przez kolejnych Gości.
  • Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce regularnie wyparzane.
  • Pracownicy kuchni zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich.
  • Na zapleczu gastronomicznym dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy.

BAZA SPA I REHABILITACJI

  • Przed wejściem do bazy SPA i rehabilitacji dostępny jest dozownik z płynem dezynfekującym a Goście zobowiązani są do dezynfekcji rąk za każdym wejściem i wyjściem.
  • Przed skorzystaniem z zabiegów Goście mają mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem przez pracowników bazy zabiegowej.
  • Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane.
  • Pracownicy bazy SPA i rehabilitacji zobowiązani są do noszenia maseczek i jednorazowych rękawiczek.
  • Każdorazowo, po użyciu przez Gościa, wszystkie sprzęty i powierzchnie bazy SPA i rehabilitacji są dezynfekowane.

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed jadalnią, przed kawiarnią i na korytarzach dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez osoby sprzątające.
  • Do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one jedynie na ich życzenie.
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety na parterze.
  • W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosuje się natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego.
  • Ze względu na dobro i zdrowie najmłodszych Gości wyłączony został z użytkowania kącik zabaw dla dzieci.

Alka Sun Resort Sp. z o.o.